Žákovské postoje ke školním předmětům – Bc. Tereza Šamšulová
Bc. Tereza Šamšulová
Bakalářská práce
Žákovské postoje ke školním předmětům
Pupil attitudes towards school subjects
Anotace:
Postoje žáků jsou zásadní, neboť ovlivňují celou žákovskou percepci školy a školních povinností. Předkládaná bakalářská diplomová práce se zaměřuje na "Žákovské postoje ke školním předmětům". Hlavním cílem práce je porovnat výsledky výzkumů žákovských postojů k českému jazyku, anglickému jazyku a matematice. Jeden zporov-návaných výzkumů proběhl v letech 2005-2007 pod taktovkou Hrabala a Pavelkové …víceAbstract:
Pupils´ attitudes are essential as they determine the complex pupils´ perception of the school and school duties. This bachelor thesis focuses on "The Pupils´ Attitudes To-ward School Subjects". The main aim of the work is to compare the results of two re-search projects, both concentrating on pupils´ attitudes toward school subjects Czech language and literature, English language and Mathematics. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j1h09/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: Mgr. Lenka Zouhar Ludvíková
- Oponent: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková