Profily návštěvníků turistické destinace jižní Čechy – Klára LISAYOVÁ
Klára LISAYOVÁ
Bachelor's thesis
Profily návštěvníků turistické destinace jižní Čechy
Profiles of visitors at south Bohemia tourist destination
Abstract:
Bakalářská práce měla za cíl sestavit na základě kvantitativního výzkumu profily návštěvníků jižních Čech, identifikovat potřeby a požadavky návštěvníků a provést segmentaci trhu na straně poptávky. Teoretická část vymezuje pojmy jako je destinace, účastník cestovního ruchu, poptávka a nabídka cestovního ruchu, marketing destinace a udržitelný cestovní ruch. V praktické části je vymezena destinace …moreAbstract:
The aim of the Bachelor's thesis was to compile visitors' profiles of the South Bohemia tourism destination on the basis of quantitative research, identify the needs and requirements of visitors and segment the market on the side of demand. The theoretical part defines terms such as destination, participant in tourism, demand and supply of tourism, destination marketing and sustainable tourism. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LISAYOVÁ, Klára. Profily návštěvníků turistické destinace jižní Čechy. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu jižní Čechy
Monika BASLOVÁ -
Hodnota turistické destinace - Jižní Čechy
Stephanie Dastychová -
Jižní Čechy jako turistická destinace
Martina Cvrčková -
Vliv managementu destinace cestovního ruchu na efektivnost podniku
Petr ŠTUMPF -
Udržitelnost a odpovědnost v marketingu destinace cestovního ruchu
Markéta VURMOVÁ -
Modely pro podporu rozhodování managementu destinace cestovního ruchu
Andrej BRAGUCA -
Využití nových technologií pro rozvoj destinace cestovního ruchu
Adéla VELÍŠKOVÁ -
Zhodnocení potenciálu zvolené destinace cestovního ruchu v České republice
Iva Švecová