Profily návštěvníků turistické destinace jižní Čechy – Klára LISAYOVÁ
Klára LISAYOVÁ
Bakalářská práce
Profily návštěvníků turistické destinace jižní Čechy
Profiles of visitors at south Bohemia tourist destination
Anotace:
Bakalářská práce měla za cíl sestavit na základě kvantitativního výzkumu profily návštěvníků jižních Čech, identifikovat potřeby a požadavky návštěvníků a provést segmentaci trhu na straně poptávky. Teoretická část vymezuje pojmy jako je destinace, účastník cestovního ruchu, poptávka a nabídka cestovního ruchu, marketing destinace a udržitelný cestovní ruch. V praktické části je vymezena destinace …víceAbstract:
The aim of the Bachelor's thesis was to compile visitors' profiles of the South Bohemia tourism destination on the basis of quantitative research, identify the needs and requirements of visitors and segment the market on the side of demand. The theoretical part defines terms such as destination, participant in tourism, demand and supply of tourism, destination marketing and sustainable tourism. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LISAYOVÁ, Klára. Profily návštěvníků turistické destinace jižní Čechy. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu jižní Čechy
Monika BASLOVÁ -
Hodnota turistické destinace - Jižní Čechy
Stephanie Dastychová -
Jižní Čechy jako turistická destinace
Martina Cvrčková -
Vliv managementu destinace cestovního ruchu na efektivnost podniku
Petr ŠTUMPF -
Udržitelnost a odpovědnost v marketingu destinace cestovního ruchu
Markéta VURMOVÁ -
Modely pro podporu rozhodování managementu destinace cestovního ruchu
Andrej BRAGUCA -
Využití nových technologií pro rozvoj destinace cestovního ruchu
Adéla VELÍŠKOVÁ -
Zhodnocení potenciálu zvolené destinace cestovního ruchu v České republice
Iva Švecová