Měření návštěvnosti internetové prezentace – Monika Michenková
Monika Michenková
Bakalářská práce
Měření návštěvnosti internetové prezentace
Internet Website Traffic Measurement
Anotace:
Cílem mé práce je analyzovat návštěvnost internetové prezentace společnosti v rámci efektivního řízení internetových kampaní. Měřením návštěvnosti prezentace je zjišťována efektivnost vynaložených finančních prostředků do internetových kampaní společnosti za rok 2009 a první čtvrtletí roku 2010. Návštěvnost je měřena pomocí nástroje Gogole Analytics, který provádí analýzy webových stránek a prezentací …víceAbstract:
The aim of my study is to analyze company web presentation traffic as a part of the online campaign effective management. The traffic monitoring evaluates the efficiency of the funds spent in online campaigns in 2009 and first quarter of 2010. The traffic is monitored with Google Analytics, which analyzes the web site traffic. There is a suitable approach proposed to the company for future marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80762
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Petr Skopal
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané firmy se zaměřením na optimalizaci ve vyhledávačích
Josef Novák -
Základní techniky pro optimalizaci ve vyhledávačích
Martin Macháček -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Optimalizace webových stránek pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích
Tomáš Kubínek -
Hodnocení faktorů ovlivňujících řazení výsledků ve vyhledávačích
Tomáš Kouba -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Využití on-line marketingových komunikací ve společnosti NNIP
Zuzana Glížová -
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik