Monika Michenková
Bachelor's thesis
Měření návštěvnosti internetové prezentace
Internet Website Traffic Measurement
Abstract:
Cílem mé práce je analyzovat návštěvnost internetové prezentace společnosti v rámci efektivního řízení internetových kampaní. Měřením návštěvnosti prezentace je zjišťována efektivnost vynaložených finančních prostředků do internetových kampaní společnosti za rok 2009 a první čtvrtletí roku 2010. Návštěvnost je měřena pomocí nástroje Gogole Analytics, který provádí analýzy webových stránek a prezentací …moreAbstract:
The aim of my study is to analyze company web presentation traffic as a part of the online campaign effective management. The traffic monitoring evaluates the efficiency of the funds spent in online campaigns in 2009 and first quarter of 2010. The traffic is monitored with Google Analytics, which analyzes the web site traffic. There is a suitable approach proposed to the company for future marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/80762
Thesis defence
- Supervisor: Martina Hoďáková
- Reader: Petr Skopal
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
Vladimír Zalabák -
Základní techniky pro optimalizaci ve vyhledávačích
Martin Macháček -
Marketingová komunikace vybrané firmy se zaměřením na optimalizaci ve vyhledávačích
Josef Novák -
Optimalizace pro vyhledávače a pluginy ve WordPress
Vít Kalaš -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Optimalizace webových stránek pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích
Tomáš Kubínek -
Hodnocení faktorů ovlivňujících řazení výsledků ve vyhledávačích
Tomáš Kouba -
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik