Faktory kvality služeb ovlivňující nákupní chování návštěvníka lázeňských destinací – Bc. Martina Kucinová
Bc. Martina Kucinová
Master's thesis
Faktory kvality služeb ovlivňující nákupní chování návštěvníka lázeňských destinací
The factors of service quality affecting consumer behaviour in spa destinations
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou faktorů kvality služeb, které ovlivňují nákupní chování lázeňských návštěvníků, konkrétně českých samoplátců. Cílem této práce je stanovit pořadí významnosti faktorů kvality, identifikovat faktory, které mají vliv na loajalitu a zjistit možné závislosti na pohlaví, věku a vzdělání návštěvníků. Tohoto cíle je dosaženo statistickým zpracováním dat vzešlých …viacAbstract:
This diploma thesis deals with issues of quality of services, which influence the purchasing behaviour of spa visitors, namely Czech self-payers. The aim of this work is to determine the order of significance of quality factors, to identify factors that affect loyalty and to identify possible dependencies on gender, age and education of customers. This objective is achieved by statistical processing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUCINOVÁ, Martina. \textit{Faktory kvality služeb ovlivňující nákupní chování návštěvníka lázeňských destinací}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/newhcg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Consumer Behaviour and Subscription-Based OTT Services
Koushik Venkataraman -
Analysis of Consumer Behaviour in Anime, Manga and Light Novel Industry
Adam Vávra -
Hodnocení kvality vybrané destinace cestovního ruchu
Ivo Ježík