Analýza spokojenosti zákazníků společnosti vykupující sběrné suroviny – Anežka Dědková
Anežka Dědková
Diplomová práce
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti vykupující sběrné suroviny
Customers Satisfaction Analysis of a Company Purchasing Scrap Material
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků sběrny Klimkovice, která je součástí společnosti KOMEX trade, s.r.o. První část práce je zaměřena na teoretická východiska s orientací na spokojenost zákazníka a dotazníkové šetření. V druhé části je provedena SWOT analýza, která popisuje současný stav společnosti a sběrny Klimkovice, která je následně použita jako zdroj pro zpracování dotazníkového …víceAbstract:
The Diploma Thesis deals with analysis of customer satisfaction in the field of secondary raw material purchase in Klimkovice which is part of company KOMEX trade, s.r.o. The first part focuses on theoretical basis of customer satisfaction and on survey interview. In the second part is described the current situation of the Klimkovice’s secondary raw material purchase via SWOT analysis which is after …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/130241
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Ladislav Moravec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DĚDKOVÁ, Anežka. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků společnosti vykupující sběrné suroviny}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/nexta1/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Analysis of product adoption and prediction of customer churn
Ľudmila Lenková -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran