Učitelovo pojetí výuky výtvarné výchovy (pro základní vzdělávání) – Bc. Petra HINNEROVÁ
Bc. Petra HINNEROVÁ
Diplomová práce
Učitelovo pojetí výuky výtvarné výchovy (pro základní vzdělávání)
Teachers Beliefs in Art Education (for Basic Education)
Anotace:
Cílem této diplomové práce je přinést poznatky o současném pojetí výuky výtvarné výchovy. Výzkumu se zúčastnily tři učitelky výtvarné výchovy na víceletých gymnáziích v Plzni s různou délkou praxe. Výzkum využívá kvalitativní metodologii inspirovanou metodou zakotvené teorie. Získané poznatky jsou interpretovány a doloženy doslovnými citacemi dotazovaných učitelek. Data jsou stavěna do kontextu známých …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to acquire knowledge of current teachers beliefs in art education. Three teachers of art with a different length of work experience took part in this research. Qualitative research method inspired by Grounded theory has been used in this thesis. Obtained information are interpreted and exemplified by the literal quotations of the interviewed teachers. Interviews were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HINNEROVÁ, Petra. Učitelovo pojetí výuky výtvarné výchovy (pro základní vzdělávání). Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Ps-Vv
Práce na příbuzné téma
-
Učitelovo pojetí výuky na základní škole s polským jazykem vyučovacím v České republice
Mariola Weiser -
Učitelovo pojetí výtvarné výchovy na prvním stupni ZŠ
Ludmila Šťovíčková -
Učitelovo pojetí psychohygieny žáka na 2. stupni ZŠ
Eva Lapešová -
Pojetí výuky výtvarné výchovy a tvořivost žáků na 1. stupni ZŠ
Petra Pokorná -
Pojetí výuky učitelů ve vybraných alternativních školách
Johana Martinů -
VLIV RÁMCOVÉHO VZDĚLÁVACÍHO PLÁNU NA UČITELOVO POJETÍ VÝUKY VÝTVARNÝCH ČINNOSTÍ
Lucie KŘEPELOVÁ -
Výtvarná výchova v předškolním vzdělávání (na příkladu MŠ Radost)
Klára Kašparovská -
Výtvarná výchova u žáků s poruchou autistického spektra
Petra Matoušková