Učitelovo pojetí výuky výtvarné výchovy (pro základní vzdělávání) – Bc. Petra HINNEROVÁ
Bc. Petra HINNEROVÁ
Master's thesis
Učitelovo pojetí výuky výtvarné výchovy (pro základní vzdělávání)
Teachers Beliefs in Art Education (for Basic Education)
Abstract:
Cílem této diplomové práce je přinést poznatky o současném pojetí výuky výtvarné výchovy. Výzkumu se zúčastnily tři učitelky výtvarné výchovy na víceletých gymnáziích v Plzni s různou délkou praxe. Výzkum využívá kvalitativní metodologii inspirovanou metodou zakotvené teorie. Získané poznatky jsou interpretovány a doloženy doslovnými citacemi dotazovaných učitelek. Data jsou stavěna do kontextu známých …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to acquire knowledge of current teachers beliefs in art education. Three teachers of art with a different length of work experience took part in this research. Qualitative research method inspired by Grounded theory has been used in this thesis. Obtained information are interpreted and exemplified by the literal quotations of the interviewed teachers. Interviews were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 7. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HINNEROVÁ, Petra. Učitelovo pojetí výuky výtvarné výchovy (pro základní vzdělávání). Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Ps-Vv
Theses on a related topic
-
Učitelovo pojetí výuky na základní škole s polským jazykem vyučovacím v České republice
Mariola Weiser -
Učitelovo pojetí výtvarné výchovy na prvním stupni ZŠ
Ludmila Šťovíčková -
Učitelovo pojetí psychohygieny žáka na 2. stupni ZŠ
Eva Lapešová -
Pojetí výuky výtvarné výchovy a tvořivost žáků na 1. stupni ZŠ
Petra Pokorná -
Pojetí výuky učitelů ve vybraných alternativních školách
Johana Martinů -
VLIV RÁMCOVÉHO VZDĚLÁVACÍHO PLÁNU NA UČITELOVO POJETÍ VÝUKY VÝTVARNÝCH ČINNOSTÍ
Lucie KŘEPELOVÁ -
Výtvarná výchova v předškolním vzdělávání (na příkladu MŠ Radost)
Klára Kašparovská -
Výtvarná výchova u žáků s poruchou autistického spektra
Petra Matoušková