Kateryna Stryzhevska

Bakalářská práce

Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z

Influencer marketing on social network Instagram focused on generation Z
Anotace:
Se zvýšením počtu influencerů na sociální síti Instagram a posílením jejich vlivu na sledující vzrostla významnost použití influencer marketingu jako nového nástroje marketingové komunikace, a to zejména při cílení na generaci Z. Vzhledem k nedávnému vzniku influencer marketingu a neustálým změnám v této oblasti existuje málo odborných publikací a výzkumů na toto téma. Cílem této bakalářské práce bylo …více
Abstract:
With the increasing number of influencers on Instagram social network and the strengthening of their influence on their followers, the importance of using influencer marketing as a new tool of marketing communication has increased, especially in targeting a Generation Z. Due to recent developments in influencer marketing and permanent changes there are few professional publications and researches on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2020
  • Vedoucí: Michaela Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81730