Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old – Alice Berthuy
Alice Berthuy
Master's thesis
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for the French Population Between 18 and 25 Years Old
Abstract:
Růst internetu změnil návyky spotřebitelů v mnoha aspektech. V současnosti je možné na internetu koupit téměř vše. Navíc má spotřebitel přístup k mnoha informacím, jako jsou např. recenze spotřebitelů, díky nimž se spotřebitel může rozhodnout pro nejlepší variantu. Stávající výzkumy se snaží vysvětlit online chování spotřebitele, a to i přesto že není snadné toto chování analyzovat. Tato diplomová …moreAbstract:
The booming of Internet has changed consumers habits in many aspects. Nowadays it is possible to buy almost anything on the Internet but also to access to some information, consumers reviews and other data that can help the consumer to make the best choice. Existing researches have been trying to find explanations to consumer behaviour online, even though it is complicated to analyse. This thesis is …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52566
Thesis defence
- Date of defence: 24. 11. 2016
- Supervisor: Ludmila Štěrbová
- Reader: Régine Vanheems
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERTHUY, Alice. \textit{Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/nf87lq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52566
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová