Viktorie Fingerhutová

Bachelor's thesis

Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ

Building an attractive employer brand in relation to university graduates
Abstract:
Cílem práce je analýza procesů a nástrojů budování značky zaměstnavatele ve společnosti Johnson & Johnson. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovanosti jejich zaměstnanců, definování využívaných postupů při interním tak externím budováním značky zaměstnavatele. V části praktické jsou tyto postupy porovnávány s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the processes and tools of building an employer's brand in Johnson & Johnson. The theoretical part deals with the relationship between the employer's brand and the involvement of their employees, defining the procedures used in internal and external building of the employer's brand. In the practical part, these practices are compared with the activities Johnson …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Marcela Palíšková, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS