Michal Pavlík

Master's thesis

Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů

Analysis of marketing mix of airlines in the light of emergence of low-cost operators
Anotácia:
Cílem práce je identifikace a analýza postupů, využívaných nízkonákladovými leteckými společnostmi, které díky nižší ceně výsledného produktu umožnily zpřístupnit leteckou dopravu široké skupině zákazníků. Práce dále mapuje specifika marketingu v odvětví letecké dopravy, diskutuje způsoby tvorby ceny letenek a jejich distribuci, možnosti reklamy a otázky kvality a rozsahu produktu. Práce se dále zabývá …viac
Abstract:
The principal aim of this thesis is to identify and analyse inovative approaches and procedures of low-cost airlines that brought air transport to a broader mass of customers. This work also explores marketing specifics of the airline industry, discusses ticket pricing and ticket distribution issues, advertising opportunities, quality and product range issues. Later, it deals with enviromental challenges …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
  • Vedúci: Oldřich Vávra
  • Oponent: Kateřina Torová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28957