Uplatnění nástrojů marketingu maloobchodu ve vybrané prodejně – Adéla MARTÍNKOVÁ
Adéla MARTÍNKOVÁ
Bakalářská práce
Uplatnění nástrojů marketingu maloobchodu ve vybrané prodejně
Application of retail marketing tools in a selected store
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza implementace rozšířeného marketingového mixu v kontextu maloobchodního prostředí. První část práce se věnuje literární rešerši, která důkladně popisuje jednotlivé komponenty marketingového mixu. Hlavním pilířem práce je analýza praktické aplikace nástrojů marketingového mixu provedená prostřednictvím pozorování v hypermarketu Tesco EXTRA v OC Rokycanská v Plzni. …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the analysis of implementing the extended marketing mix within the context of retail environment. The first part of the thesis focuses on a literature review, providing a thorough description of individual components of the marketing mix. The primary pillar of the thesis is the analysis of the practical application of marketing mix tools conducted through observations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARTÍNKOVÁ, Adéla. Uplatnění nástrojů marketingu maloobchodu ve vybrané prodejně. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketing maloobchodu Decathlon
Adam JURÁNEK -
Marketing maloobchodu a jeho uplatnenie v predajniach Zara so zameraním na Českú republiku
Kristína Behunová -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Magdalena KESTNEROVÁ -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Tereza KNOTOVÁ -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Porovnání marketingového mixu malé a velké firmy v oblasti maloobchodu
Josef Šíla -
Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy
Radek ŠAFRÁNEK