Adéla MARTÍNKOVÁ

Bakalářská práce

Uplatnění nástrojů marketingu maloobchodu ve vybrané prodejně

Application of retail marketing tools in a selected store
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza implementace rozšířeného marketingového mixu v kontextu maloobchodního prostředí. První část práce se věnuje literární rešerši, která důkladně popisuje jednotlivé komponenty marketingového mixu. Hlavním pilířem práce je analýza praktické aplikace nástrojů marketingového mixu provedená prostřednictvím pozorování v hypermarketu Tesco EXTRA v OC Rokycanská v Plzni. …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the analysis of implementing the extended marketing mix within the context of retail environment. The first part of the thesis focuses on a literature review, providing a thorough description of individual components of the marketing mix. The primary pillar of the thesis is the analysis of the practical application of marketing mix tools conducted through observations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARTÍNKOVÁ, Adéla. Uplatnění nástrojů marketingu maloobchodu ve vybrané prodejně. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení