Aktivizační metody ve výuce kapitol z dějiny hudby na základní škole – Bc. Vítězslava ŠUJANOVÁ
Bc. Vítězslava ŠUJANOVÁ
Master's thesis
Aktivizační metody ve výuce kapitol z dějiny hudby na základní škole
The activation methods in teaching of music history chapters at elementary school
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast aplikace aktivizačních metod v hudební výchově. Teoretická část se zabývá vymezením aktivizačních metod v kontextu kurikulární reformy, výukových metod a výuky hudební výchovy. Praktická část je věnována aplikaci aktivizačních metod v hudební výchově na základní škole.Abstract:
This diploma thesis focuses on the problematics of the usage of the activation methods in music education. The teoretical part deals with specification activation metod, links between reform of curriculum, methods of teaching and music education. The practical part pays attention to aplication of activation methods in music teaching at elementary school.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Accessible from:: 18. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Jarmila Šiřická
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠUJANOVÁ, Vítězslava. \textit{Aktivizační metody ve výuce kapitol z dějiny hudby na základní škole}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/nfizl5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUJANOVÁ, Vítězslava. Aktivizační metody ve výuce kapitol z dějiny hudby na základní škole. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství hudební výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Výukové metody rozvíjející vybrané klíčové kompetence ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Natálie POSTLOVÁ -
Metody a nástroje zvyšování kompetencí manažerů v podmínkách organizace veřejné správy
Monika Voznicová -
Přínos metody Persona Dolls k rozvoji klíčových kompetencí v mateřské škole
Simona KONOPÍKOVÁ -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Vybraní světoví houslisté 20. století. Komparace interpretačních pojetí Beethovenova houslového koncertu D dur a jeho následné využití v hodinách hudební výchovy na 2. stupni ZŠ
Tereza Hlaváčková -
Využití mediální výchovy a metod kritického myšlení na 2. stupni ZŠ
Sibyla KALLEROVÁ -
Detektivní příběh jako nástroj rozvoje kritického myšlení žáků v rámci nižšího sekundárního vzdělávání
Lucie ČERNOCHOVÁ -
Aktivizující výukové metody v etické výchově na SŠ
Michaela Bohatcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights