Ing. Zuzana Marková

Diplomová práce

Uvedení nového výrobku firmy HOLS, a. s. na nový trh

Introduction of a new product of company HOLS, a. s. on a new market
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení aktuálního stavu v marketingové oblasti firmy HOLS, a. s. z hlediska nového výrobku a návrh vhodných marketingových nástrojů pro úspěšné proniknutí na trh s novým výrobkem ? pivem Chytrón. Pivovar již dříve uvedl na trh pivo s ovocnou příchutí, ale u zákazníků nebylo oblíbené, proto pivovar nepokračoval v jeho produkci. Nyní je však konzumace piv s příchutí velice …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current state of marketing of company HOLS, a. s. in terms of a new product and design of appropriate marketing tools for successful penetration of the market with the new product - the beer Chytrón. The brewery previously introduced to the market beer with a fruity flavor, but it was not popular with customers, therefore the brewery did not continue its production …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
  • Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Marková, Zuzana. Uvedení nového výrobku firmy HOLS, a. s. na nový trh. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika