Podnikatelské prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice – Aneta BAREŠOVÁ
Aneta BAREŠOVÁ
Bakalářská práce
Podnikatelské prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice
Business environment of tour operators and travel agencies in Czech republic
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce byla charakteristika podnikatelského prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v české republice a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Vlastní návrhy a doporučení byly zpracovány na základě poznatků a informací získaných z analýz podnikatelského prostředí, dotazníkového šetření a řízených rozhovorů se zástupci asociací cestovních kanceláří a cestovních agentur …víceAbstract:
The main aim of my thesis was to characterize the business environment of tour operators and travel agencies in the Czech Republic and suggest possibilities of improvement in this area. Own propositions and recommendations are based on knowledge and information gained from the analysis of the business environment, questionnaire survey and interviews with representatives of associations of tour operators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ján Orieška, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAREŠOVÁ, Aneta. \textit{Podnikatelské prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/nfkxb9/.
Jak správně citovat práci
BAREŠOVÁ, Aneta. Podnikatelské prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelské prostředí Gruzie
Ekaterina Fedoteva -
Zhodnocení podnikatelského prostředí - Autokemp Jinolice
Veronika Housová -
Přístupy obcí k regulaci podnikatelského prostředí se zaměřením na hotelnictví a gastronomii na jejich území
Quynh Anh Pham -
Zhodnocení podnikatelského prostředí vybrané firmy v oblasti cestovního ruchu
Daniel Barták -
Podnikatelský plán v prostředí EU se zaměřením na cestovní ruch
Dagmar Chudárková -
Vliv vybraných ukazatelů podnikatelského prostředí na úspěch podniku
Petra Bílková -
Význam marketingu v cestovní agentuře
Magdaléna Nováková -
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva