Denisa Kudrnovská
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného e-shopu
Marketing communication of the particular e-shop
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci e-shopu, konkrétně Atmo-shop.cz. Práce je rozdělena na dvě osnovní části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je nejprve zaměřena na e-commerce. Je zde charakterizován tento pojem a je uvedeno, jak se e-commerce rozděluje na internetu. Následně jsou charakterizovány některé pojmy, které spadají pod e-commerce. Dále se …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of the Atmo-shop.cz e-shop. The outline of the thesis consists of two parts. The first part is the theoretical part and the second part is the practical part. The theoretical part is focused at e-commerce. The concept is characterized in this part alongside with its characterization on the internet. The second part is focused on marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUDRNOVSKÁ, Denisa. \textit{Marketingová komunikace vybraného e-shopu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/nfpur7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights