Marketingová komunikace vybraného e-shopu – Denisa Kudrnovská
Denisa Kudrnovská
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného e-shopu
Marketing communication of the particular e-shop
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci e-shopu, konkrétně Atmo-shop.cz. Práce je rozdělena na dvě osnovní části, a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je nejprve zaměřena na e-commerce. Je zde charakterizován tento pojem a je uvedeno, jak se e-commerce rozděluje na internetu. Následně jsou charakterizovány některé pojmy, které spadají pod e-commerce. Dále se …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of the Atmo-shop.cz e-shop. The outline of the thesis consists of two parts. The first part is the theoretical part and the second part is the practical part. The theoretical part is focused at e-commerce. The concept is characterized in this part alongside with its characterization on the internet. The second part is focused on marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA
Názov
Vložil
Vložené
Práva