Analýza faktorů ovlivňujících strategii firmy při vstupu na zahraniční trhy – Bc. Daniel Vošvrda
Bc. Daniel Vošvrda
Diplomová práce
Analýza faktorů ovlivňujících strategii firmy při vstupu na zahraniční trhy
Analysis of factors influencing company’s strategy for market entry
Anotace:
V diplomové práci byla zkoumána problematika vstupu na zahraniční trhy. V práci byly popsány jednotlivé analýzy a strategie vstupu na zahraniční trhy. V praktické části byly definovány faktory důležité pro automobilový průmysl, které byly vyselektovány na základě odborné praxe a konzultací s managementem společnosti Škoda Auto a.s. zodpovědným za vstupy na nové trhy. Tyto faktory byly rozděleny do …víceAbstract:
This diploma thesis focus on matters of new market entry. There are several types of analysis and strategies described in the theoretical part and the most important factors important for the automotive industry selected in the practical part. These factors were chosen based on special practice in this field and also on discussions with Škoda management responsible for new market entry. These factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vnějších faktorů na vstup nové lékárny na trh v České republice
Arina Kaplun -
Vstup značky ŠKODA AUTO na nový trh
Daniel Klusáček -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Vstup na zahraniční trh formou reexportu
Adam Charvát -
Vstup firmy Roivenue na nový zahraniční trh
Ruslan Panteleev -
Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)
Kristýna Semeráková -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
David Chalupa -
Příprava vstupu firmy na nové trhy z pohledu marketingu
Lucia Tóth Bariaková
Název
Vložil
Vloženo
Práva