Typologie zákazníků společnosti prodávající sportovní zboží – Kristýna Pavelková
Kristýna Pavelková
Master's thesis
Typologie zákazníků společnosti prodávající sportovní zboží
Customer Typology of the Company Selling Sports Goods
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat nákupní chování na trhu se sportovním zbožím a vytvořit návrh typologie zákazníků společnosti Decathlon. Práce vychází z výsledků primárního šetření, kterého se zúčastnilo 220 respondentů. Výzkumem byla zjištěna intenzita a frekvence nákupu sportovního zboží, motivy nákupu sportovního zboží, nejdůležitější faktory, které jsou pro respondenty důležité při výběru místa …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze shopping behavior in the sporting goods market and create a proposal for a typology of Decathlon's customers. The work is based on the results of a primary survey, which was attended by 220 respondents. The research determined the intensity and frequency of purchasing sporting goods, the motives for purchasing sporting goods, the most important factors that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153294
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: Lenka Švajdová
- Reader: Tomáš Tykva
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVELKOVÁ, Kristýna. \textit{Typologie zákazníků společnosti prodávající sportovní zboží}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/nfr9xk/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Typologie zákazníků na trhu se sportovním oblečením
Kristýna Chrástecká -
Typologie spotřebitelů na trhu šperků
Jana Petříková -
Typologie zákazníků internetových obchodů s oblečením
Iveta Hillová -
Typologie zákazníků pražírny kávy
Nikol Řehánková -
Typologie zákazníků na knižním trhu
Eva Urbančíková -
Typologie zákazníků na trhu vlakové dopravy
Kateřina Šebestová -
Typologie zákazníků na trhu diskontních prodejen
Tomáš Duda -
Typologie zákazníků na trhu s běžeckou obuví
Tereza Konečná