Typologie zákazníků společnosti prodávající sportovní zboží – Kristýna Pavelková
Kristýna Pavelková
Diplomová práce
Typologie zákazníků společnosti prodávající sportovní zboží
Customer Typology of the Company Selling Sports Goods
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat nákupní chování na trhu se sportovním zbožím a vytvořit návrh typologie zákazníků společnosti Decathlon. Práce vychází z výsledků primárního šetření, kterého se zúčastnilo 220 respondentů. Výzkumem byla zjištěna intenzita a frekvence nákupu sportovního zboží, motivy nákupu sportovního zboží, nejdůležitější faktory, které jsou pro respondenty důležité při výběru místa …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze shopping behavior in the sporting goods market and create a proposal for a typology of Decathlon's customers. The work is based on the results of a primary survey, which was attended by 220 respondents. The research determined the intensity and frequency of purchasing sporting goods, the motives for purchasing sporting goods, the most important factors that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153294
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Tomáš Tykva
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Typologie zákazníků na trhu se sportovním oblečením
Kristýna Chrástecká -
Typologie spotřebitelů na trhu šperků
Jana Petříková -
Typologie zákazníků internetových obchodů s oblečením
Iveta Hillová -
Typologie zákazníků pražírny kávy
Nikol Řehánková -
Typologie zákazníků na knižním trhu
Eva Urbančíková -
Typologie zákazníků na trhu vlakové dopravy
Kateřina Šebestová -
Typologie zákazníků na trhu diskontních prodejen
Tomáš Duda -
Typologie zákazníků na trhu s běžeckou obuví
Tereza Konečná