Big Data Analysis for Customer Purchase Behavior: Challenges and Opportunities – Odeta Shtrepi
Odeta Shtrepi
Master's thesis
Big Data Analysis for Customer Purchase Behavior: Challenges and Opportunities
Abstract:
The scale of data in the past decades has shifted the way people, businesses and governments find value and make decisions. Nowadays data is the core and heart of every corporation and leveraging the analysis of it is of primary importance.This master thesis provides a literature review of the most common and statistical challenges of Big Data as well as an overview of the most used statistical modeling …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHTREPI, Odeta. \textit{Big Data Analysis for Customer Purchase Behavior: Challenges and Opportunities}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/nfvlom/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Regression analysis of the relationship between COVID-19 pandemic and the change in unemployment in EU27 countries
Vahid Mammadzada -
Modeling Household Energy Use in the Czech Republic
Danica Cortez -
Model building in regression analysis
Kristina Lobanova -
Loan Risk Predictive Modeling on Lending Club Data
Elena Tumanov -
Quantitative structure-property relationship modeling algorithms, challenges and IT solutions
Ondřej Skřehota
Názov
Vložil
Vložené
Práva