Michaela Hanáková

Bakalářská práce

PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.

PPC reklama jako nástroj propagace pro firmu Hypergen, s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem práce bylo posoudit možnosti propagace pro inzerci internetových stránek firmy Hypergen, s.r.o. a to prostřednictvím zhodnocení efektivity jednotlivých postupů v rámci systémů placené reklamy. V této práci byla posouzena efektivita navrhnutých postupů. Konkrétně se jednalo o srovnání výkonnosti typu kampaní, zda prezence značky v reklamním inzerátu má vliv na její výkonnost a srovnání …více
Abstract:
Aim of this bachelor thesis is to review promotion possibilities for the web pages of the company Hypergen, s.r.o. through the evaluation of the effectiveness of cer-tain methods in PPC advertising systems. In this thesis the effectiveness of proposed procedures was reviewed. These procedures specifically deal with performance comparison of certain types of campaigns, whether the presence of the brand …více
Abstract:
Hlavným cieľom práce bolo posúdiť možnosti propagácie pre inzerciu internetových stránok firmy Hypergen, s.r.o. a to prostredníctvom zhodnotenia efektivity jednotlivých postupov v rámci systémov platenej reklamy. V tejto práci boli navrhnuté postupy, ktorých efektivita bola posúdená. Konkrétne sa jednalo o porovnanie výkonnosti typu kampaní, či prezencia značky v reklamnom inzeráte má vplyv na jej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod