PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o. – Michaela Hanáková
Michaela Hanáková
Bachelor's thesis
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
PPC reklama jako nástroj propagace pro firmu Hypergen, s.r.o.
Anotácia:
Hlavním cílem práce bylo posoudit možnosti propagace pro inzerci internetových stránek firmy Hypergen, s.r.o. a to prostřednictvím zhodnocení efektivity jednotlivých postupů v rámci systémů placené reklamy. V této práci byla posouzena efektivita navrhnutých postupů. Konkrétně se jednalo o srovnání výkonnosti typu kampaní, zda prezence značky v reklamním inzerátu má vliv na její výkonnost a srovnání …viacAbstract:
Aim of this bachelor thesis is to review promotion possibilities for the web pages of the company Hypergen, s.r.o. through the evaluation of the effectiveness of cer-tain methods in PPC advertising systems. In this thesis the effectiveness of proposed procedures was reviewed. These procedures specifically deal with performance comparison of certain types of campaigns, whether the presence of the brand …viacAbstract:
Hlavným cieľom práce bolo posúdiť možnosti propagácie pre inzerciu internetových stránok firmy Hypergen, s.r.o. a to prostredníctvom zhodnotenia efektivity jednotlivých postupov v rámci systémov platenej reklamy. V tejto práci boli navrhnuté postupy, ktorých efektivita bola posúdená. Konkrétne sa jednalo o porovnanie výkonnosti typu kampaní, či prezencia značky v reklamnom inzeráte má vplyv na jej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
PPC reklamní kampaně
Dominika Bukovská -
Analýza a implementace PPC reklamního systému
Roman Černý -
PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě
Sabina Karásková -
Zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam
Timur Vagabov -
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Marek Šašek