Využití strategie cause related marketingu v otázce environmentálního problému znečištění plasty – Eva Brabcová
Eva Brabcová
Diplomová práce
Využití strategie cause related marketingu v otázce environmentálního problému znečištění plasty
The Application of Cause Related Marketing Strategy in the Environmental Issue of Plastic Pollution
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vyhodnotit cause related marketingovou kampaň společnosti adidas ve spolupráci s neziskovou organizací Parley for the Ocean na českém trhu. Tato kooperace spočívá ve sběru plastů z pobřeží oceánů a jejich zpracování na materiál, ze kterého adidas vyrábí sportovní potřeby. V teoretické části práce je popsaná společenská odpovědnost firem, cause related marketing a zelený …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the cause relationship marketing campaign, which is composed of adidas cooperation with the non-profit organization Parley for the Ocean on the Czech market. This cooperation involves collecting plastic pollution from the ocean and processing them into materials from which adidas manufactures sporting goods. In the theoretical part of the thesis is described corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75912
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Květa Olšanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75912
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Cause Related Marketing
Daniela Kronusová -
Cause-related marketing: kampaň značky Always
Karin Nemcová -
Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky
Alexandra Šišková -
Cause Related Marketing
Jaroslav Pospíšil -
Cause Related Marketing
Simona Volprechtová -
Cause-related Marketing
Anita Nykodymová -
Cause-Related Marketingový návrh pro Bistro Anatomy
Denisa Vágnerová -
Návrh Cause Related Marketingu pro firmu Kiwi.com
Yulia Kolotey