Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh – Lukáš Paulů
Lukáš Paulů
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Competitiveness of the enterprise upon entering on the foreign market
Anotace:
Zadáním této bakalářská práce je konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh. Tato práce je rozčleněna na dvě části - na část teoretickou a část praktickou. První, teoretická část se zabývá definováním pojmů, které se týkají konkurenceschopnosti a mezinárodního obchodu. Dále charakterizuje základní analýzy pro zhodnocení konkurenceschopnosti. Praktická část už přímo zkoumá daný trh a vybranou …víceAbstract:
The assignment of this Bachelor Work is a company competitiveness at entering the foreign market. This Work is divided into two parts: the theoretical part and the practical one. In the first part there are definitions of terms related to competitiveness and foreign trade. Further, there are characterized basic analyses for competitiveness evaluation. The practical part examines directly the given …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Paulů, Lukáš. Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Analýza konkurenční strategie společnosti Alza.cz
Daniel Jiroudek -
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti McDonalds
Klára Hanzelínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva