Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh – Lukáš Paulů
Lukáš Paulů
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Competitiveness of the enterprise upon entering on the foreign market
Abstract:
Zadáním této bakalářská práce je konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh. Tato práce je rozčleněna na dvě části - na část teoretickou a část praktickou. První, teoretická část se zabývá definováním pojmů, které se týkají konkurenceschopnosti a mezinárodního obchodu. Dále charakterizuje základní analýzy pro zhodnocení konkurenceschopnosti. Praktická část už přímo zkoumá daný trh a vybranou …moreAbstract:
The assignment of this Bachelor Work is a company competitiveness at entering the foreign market. This Work is divided into two parts: the theoretical part and the practical one. In the first part there are definitions of terms related to competitiveness and foreign trade. Further, there are characterized basic analyses for competitiveness evaluation. The practical part examines directly the given …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Paulů, Lukáš. Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of International Trade
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Analýza konkurenční strategie společnosti Alza.cz
Daniel Jiroudek -
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti McDonalds
Klára Hanzelínová -
Konkurenční strategie ve společnosti BeLenka s.r.o.
Veronika Szerudová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights