Bc. Lucie Jakoubková

Diplomová práce

Inovace marketingového plánu vybrané firmy

Innovation of the marketing plan of a selected company
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou inovace marketingového plánu u vybrané firmy. Pro tuto práci byla zvolena provozovna Drogerie Radová. Téma plánování je stavebním kamenem každé úspěšné firmy. Správně provedený plánovací proces a výsledný marketingový plán může pro podnik znamenat získání dominantní pozice na trhu. Cílem této diplomové práce je vytvoření inovací marketingového plánu a jeho kompletní zpracování …více
Abstract:
The topic of this master's thesis is the innovation of the marketing plan of a selected company. For the purposes of this work, Drogerie radová was chosen. Strategic planning is the foundation of every successful company. If undertaken properly, the planning process and the final marketing plan can place the company at a dominant position on the market. The objective of this thesis is to innovate and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní