Mgr. Eva Kolečkářová

Diplomová práce

Vliv televizní reklamy na životní styl dětí mladšího školního věku

Influence of television advertising on the lifestyle of younger schoolaged children
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vlivu reklamy na děti v českém prostředí v dnešní konzumní společnosti. Téma televizní reklamy souvisí se sledováním televize, které je indikátorem pasivního životního stylu. To, aby děti svůj čas trávily aktivně, ovlivňují především rodiče, ale také pedagogové svým záměrným působením na děti prostřednictvím mediální výchovy.
Abstract:
Diploma thesis deals witch the influence of advertising for children in today´s consumer society in the Czech Republic. Issue of television advertising is related to watching television which is an indicator of passive lifestyle. To that children spend their time actively influenced by the parents but also teachers with their deliberate action on their children through media education.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Hana Filová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta