Analýza vybraných druhů internetové reklamy – Tomáš Koós
Tomáš Koós
Bakalářská práce
Analýza vybraných druhů internetové reklamy
Abstract:
Práca poskytuje komplexný prehľad o problematike internetovej reklamy so zameraním predovšetkým na jej jednotlivé druhy. Priblížuje postavenie Internetu v marketingovom prostredí, zmeny ktoré priniesol. Popisuje základné druhy internetovej reklamy, ich najčastejšie používané formy a ich postavenie na trhu ČR a vo svete. Vývoj výdajov na internetovú reklamu a jej podiel. Podrobne sa venuje virálnemu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7514
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2008
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Jiří Slaba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7514
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.