Eva Pavlíčková

Bakalářská práce

Trh současného výtvarného umění

The market of contemporary fine art
Anotace:
Tato práce "Trh současného výtvarného umění" se zabývá arts marketingovými procesy srovnatelných komerčních galerií, zaměřených na mladé české umění. Teoretická část je zaměřena na arts marketing a jeho uplatnění v kultuře. V praktické části jednotlivé marketingové činnosti zkoumám pomocí expertních rozhovorů, a dále je pak pomocí konkurenční analýzy srovnávám s galerií Dvorak sec contemporary. Cílem …více
Abstract:
This thesis "The market of contemporary fine art" explores the arts marketing processes of comparable commercial galleries, aimed at young Czech art. The theoretical part focuses on arts marketing and its application in the art scene. The practical part focuses on the analysis of individual marketing activities with the help of expert interviews, and then uses a competitive analysis to contrast the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Olga Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36115

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management