Lucie KOLAŘÍKOVÁ

Master's thesis

Profesní self-koncept současných učitelů

Vocational self-concept of contemporary teachers
Abstract:
Diplomová práce se zabývá profesním self-konceptem učitelů mateřských, základních a středních škol. Teoretická část práce je věnována vymezení obecného psychologického pojmu self-koncept a dále pokračuje tématem profesního self-konceptu. Její součástí jsou analyzované zahraniční studie. Výzkumná část je věnována analýze profesního self-konceptu učitelů a jejich srovnání.
Abstract:
The thesis focuses on the professional self-concept of kindergarten, primary and secondary school teachers. The theoretical part of the thesis is devoted to the definition of the general psychological concept of self-concept and continues with the topic of professional self-concept. It includes analyzed foreign studies. The research part is devoted to the analysis of teachers' professional self-concept …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOLAŘÍKOVÁ, Lucie. Profesní self-koncept současných učitelů. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/