Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Kateřina Dušková
Bc. Kateřina Dušková
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Téma bakalářské práce je Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky. Bakalářská práce se dělí na část teoreticko-metodologickou a aplikační. V teoretické části bakalářská práce popisuje stručně maloobchod a význam obchodu dále nákupní atmosféru a její prvky a zásady merchandisingu. Základním cílem bakalářské práce je zhodnocení dodržování zásad merchandisingu a nákupní atmosféry …viacAbstract:
The topic of this bachelors work is Analysis of merchandising and shopping ambience of chosen retail unit. Bachelors work is divided into theoretical-metodologic and application part. In theoretical part is briefly described retail and the meaning of trade, shopping ambience and its elements and principles of merchandising. The basic goal of this work is evaluation of merchandising basics compliance …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/b9raq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUŠKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ngopir/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Bínová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denis Mašek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Mrkvičková