Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Kateřina Dušková
Bc. Kateřina Dušková
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Téma bakalářské práce je Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky. Bakalářská práce se dělí na část teoreticko-metodologickou a aplikační. V teoretické části bakalářská práce popisuje stručně maloobchod a význam obchodu dále nákupní atmosféru a její prvky a zásady merchandisingu. Základním cílem bakalářské práce je zhodnocení dodržování zásad merchandisingu a nákupní atmosféry …moreAbstract:
The topic of this bachelors work is Analysis of merchandising and shopping ambience of chosen retail unit. Bachelors work is divided into theoretical-metodologic and application part. In theoretical part is briefly described retail and the meaning of trade, shopping ambience and its elements and principles of merchandising. The basic goal of this work is evaluation of merchandising basics compliance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/b9raq/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Josef Medek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUŠKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ngopir/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Bínová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denis Mašek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Mrkvičková