Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy – Bc. Pavlína Krutská
Bc. Pavlína Krutská
Bachelor's thesis
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Possibilities of Using Google Analytics in a Small Company Marketing
Abstract:
Využití Google Analytics a dalších marketingových nástrojů pro získávání informací o zákaznících a tvorbu marketingové strategie malé firmy.Abstract:
Use Google Analytics and other marketing tools to gather customer information and create a small business marketing strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/dt2rd/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2020
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
Webová analytika a analýza portálu it.muni.cz
Radoslava Kacová -
Internetový marketing webového portálu
David PRANTL -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
On-line marketing firmy SoftGate, s.r.o.
Jan Horák