Webová aplikace pro podporu emailového marketingu integrovaná v platformě Shopify – Bc. Adam Richter
Bc. Adam Richter
Diplomová práce
Webová aplikace pro podporu emailového marketingu integrovaná v platformě Shopify
Web application to support email marketing integrated into the Shopify platform
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace řešící problematiku e-mailového marketingu, která je nasazena do e-commerce platformy Shopify. Nedílnou součástí práce je i podnikatelský záměr. Ten představuje obchodní model, který podmiňuje další postup v případě schválení aplikace do Shopify App Storu. V literární rešerši se čitatel seznámí s fungováním digitálního marketingu a jednoho …víceAbstract:
The thesis deals with the design and implementation of a web application addressing the issue of e-mail marketing, which is deployed in the e-commerce platform Shopify. An integral part of the thesis is a business plan. It presents a business model that conditions the further procedure in case of approval of the application to the Shopify App Store. In the literary research, the reader will learn about …víceKlíčová slova
E-mailový marketing Javascript Nuxt Express UML Webová aplikace Vue Vuex MongoDB Shopify
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Priščáková, Ph.D.
- Oponent: Oldřich Trenz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika / Informatika a její aplikace
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
E-mail marketing a jeho využití v praxi
Marcel Zábojník -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Patrik Votoček -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Proposal of E-mail Marketing Communication for fans of VBA
Thanh Quy Truong Nguyen -
Využití e-mail marketingu pro komunikaci vědy na UJEP
Petr KŘÍŽ