Psychomotorická cvičení pro děti mladšího školního věku s poruchou jemné motoriky – Bc. Zdeněk Sigmund
Bc. Zdeněk Sigmund
Bakalářská práce
Psychomotorická cvičení pro děti mladšího školního věku s poruchou jemné motoriky
Psychokinetic exercises for children in younger school age who have a fine motor activity disorder
Anotace:
Využití psychomotorického cvičení v životě žáků s poruchou jemné motoriky je velice důležité. Pomáhá k úspěšnému překonávání problémů spojených s dysgrafií. Je jedním z předpokladů pro úspěšné absolvování základní školy. V bakalářské práci jsem si kladl za cíl ukázat, že využití psychomotoriky zkvalitňuje a pozitivně ovlivňuje život a studium žáků s poruchou jemné motoriky jak ve škole, tak v mimoškolní …víceAbstract:
Practising of psychokinetic exercises is very important for pupils who have a fine motor activity disorder. This may help them to clear a difficulties with dysgraphia. The psychokinetic exercises are one of the most important presumption of succesful complete of a primary school. The aim of my bachelor paper is to show how the practising of psychokinetic exercises improve the quality of children's …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zk2p0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2007
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství technické a informační výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Psychomotorické hry motivované vyučovacími předměty na 1. stupni ZŠ
Adriana Baráková -
Psychomotorické hry jako součást terapeutických aktivit u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Nikol Minářová -
Dopad pandemie Covid-19 na trávení volného času, osobnost a vzdělávání dětí mladšího školního věku
Barbora Skramuská -
Vliv médií a informačních technologií na osobnost dětí
Jana Novotná -
Osobnost dítěte v náhradní rodinné péči
Barbora Koláčková -
Vliv rodiny na osobnost dítěte.
Michaela Nevrlková -
Osobnost a úspěšnost žáka se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Věra HRUBČÍKOVÁ -
Osobnost pedagoga v procesu primární prevence šikany na 1. stupni základní školy
Alena ŠLECHTOVÁ