Marketingové nástroje cílené na dětskou populaci – Bc. Nikola Fluksová
Bc. Nikola Fluksová
Master's thesis
Marketingové nástroje cílené na dětskou populaci
Marketing tools targeted at children
Abstract:
Cílem diplomové práce je posouzení současných marketingových nástrojů, které jsou cílené na dětskou populaci a navrhnout omezení nebo zlepšení těchto nástrojů. V práci jsou využita sekundární a primární data. Primární data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření. V diplomové práci jsou také vymezena teoretická východiska dané problematiky. V závěru práce jsou navrženy doporučení, zlepšení …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to assess the current marketing tools that are aimed at the child population and to propose limitations or improvements to marketing communication tools. Secondary and primary data are used in the diploma thesis. Primary data were obtained through a questionnaire survey. The diploma thesis also defines the theoretical basis of the issue. At the end of the diploma thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/w2yuk/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FLUKSOVÁ, Nikola. \textit{Marketingové nástroje cílené na dětskou populaci}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/nh8cqb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev