Specifika vzdělávání žáků se zbytky zraku s akcentem na prvopočáteční čtení a psaní – Kateřina MALINKOVÁ
Kateřina MALINKOVÁ
Master's thesis
Specifika vzdělávání žáků se zbytky zraku s akcentem na prvopočáteční čtení a psaní
Specifics of education of pupils with remnants of sight with emphasis on initial reading and writing
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na zkušenosti speciálních pedagogů s výukou dětí se zbytky zraku, mapuje jejich názory na inkluzivní vzdělávání. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické, která je doplněna o kazuistiku. Teoretická část se věnuje popisu problematiky v kontextu vzdělávání. V praktické části jsme se zaměřili na zjišťování zkušeností speciálních pedagogů, získali jsme charakteristiky …moreAbstract:
The thesis is focused on the experience of special education teachers with the teaching children with remnants of sight and maps their views on inclusive education. The disquisition is divided into two parts - theoretical and practical which are supplemented by a case study. The theoretical one dedicates to describing an issue in the context of education. In the practical part, we concentrated on finding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Kateřina Kroupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALINKOVÁ, Kateřina. \textit{Specifika vzdělávání žáků se zbytky zraku s akcentem na prvopočáteční čtení a psaní}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/nhaydo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MALINKOVÁ, Kateřina. Specifika vzdělávání žáků se zbytky zraku s akcentem na prvopočáteční čtení a psaní. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Didaktické prostředky pro rozvoj ve výuce prvopočátečního čtení
Michaela Stejskalová -
Předpoklady pro čtení a psaní na začátku základního vzdělávání v elementární třídě
Natálie DOBIÁŠOVÁ -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Možnosti inkluzivního přístupu u žáka se zbytky zraku na Základní škole Hradební v Broumově
Kateřina Wehrichová -
Žák se zbytky zraku v běžné základní škole a v základní škole pro zrakově postižené
Magdaléna Stružová -
Integrace dítěte se zbytky zraku na I. stupni základní školy
Hansi JAHNOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights