Specifika vzdělávání žáků se zbytky zraku s akcentem na prvopočáteční čtení a psaní – Kateřina MALINKOVÁ
Kateřina MALINKOVÁ
Master's thesis
Specifika vzdělávání žáků se zbytky zraku s akcentem na prvopočáteční čtení a psaní
Specifics of education of pupils with remnants of sight with emphasis on initial reading and writing
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na zkušenosti speciálních pedagogů s výukou dětí se zbytky zraku, mapuje jejich názory na inkluzivní vzdělávání. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické, která je doplněna o kazuistiku. Teoretická část se věnuje popisu problematiky v kontextu vzdělávání. V praktické části jsme se zaměřili na zjišťování zkušeností speciálních pedagogů, získali jsme charakteristiky …viacAbstract:
The thesis is focused on the experience of special education teachers with the teaching children with remnants of sight and maps their views on inclusive education. The disquisition is divided into two parts - theoretical and practical which are supplemented by a case study. The theoretical one dedicates to describing an issue in the context of education. In the practical part, we concentrated on finding …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Kateřina Kroupová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALINKOVÁ, Kateřina. \textit{Specifika vzdělávání žáků se zbytky zraku s akcentem na prvopočáteční čtení a psaní}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/nhaydo/.
Jak správně citovat práci
MALINKOVÁ, Kateřina. Specifika vzdělávání žáků se zbytky zraku s akcentem na prvopočáteční čtení a psaní. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Didaktické prostředky pro rozvoj ve výuce prvopočátečního čtení
Michaela Stejskalová -
Předpoklady pro čtení a psaní na začátku základního vzdělávání v elementární třídě
Natálie DOBIÁŠOVÁ -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Možnosti inkluzivního přístupu u žáka se zbytky zraku na Základní škole Hradební v Broumově
Kateřina Wehrichová -
Žák se zbytky zraku v běžné základní škole a v základní škole pro zrakově postižené
Magdaléna Stružová -
Integrace dítěte se zbytky zraku na I. stupni základní školy
Hansi JAHNOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva