Konkurenčný boj firiem Apple a Samsung v oblasti smartphonov – Martina Bronišová
Martina Bronišová
Bachelor's thesis
Konkurenčný boj firiem Apple a Samsung v oblasti smartphonov
Konkurenčný boj firiem Apple a Samsung v oblasti smartphonov
Anotácia:
Cílem této práce je analýza konkurenčního boje mezi firmami Apple a Samsung, kteří jsou v dnešní době nejvýznamnějšími představiteli na trhu se smartphony. Zvolený problém jsem vyřešila pomocí dotazníkového šetření aplikovaného na 301 respondentech. Údaje jsem vyhodnocovala prostřednictvím programů MS Access a MS Excel. Výzkumem jsem přišla k závěru, že společnosti Apple se lépe daří aplikovat marketingové …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is analysis of the competition between companies Apple and Samsung which represent two main players on the smartphone market at the time. I analysed this issue on a basis of a survey applied on 301 respondents. The data I obtained from the survey were evaluated via programmes MS Access and MS Excel. I came to a conclusion that the company Apple is able to use the marketing …viacAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je analýza konkurenčného boja medzi firmami Apple a Samsung, ktorí sú v dnešnej dobe najvýznamnejšími predstaviteľmi na trhu so smartphonmi. Zvolený problém som vyriešila pomocou dotazníkového šetrenia aplikovaného na 301 respondentoch. Údaje som vyhodnocovala pomocou programu MS Access a MS Excel. Výskumom som prišla k záveru, že spoločnosti Apple sa lepšie darí aplikovať …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57362
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedúci: Petr Cimler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57362
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič