Obsahová strategie vybraného podniku – Mgr. Bc. Michal Bártek
Mgr. Bc. Michal Bártek
Master's thesis
Obsahová strategie vybraného podniku
Content strategy of the selected company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vypracováním obsahové strategie pro nově vznikající podnik. První část práce se zaobírá teoretickými pojmy, které přímo souvisí s obsahovou strategií a marketingem celkově. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Třetí část práce, vyhotovená na základě získaných poznatků z první a druhé části práce, se zabývá samotným návrhem obsahové strategie …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the development of a content strategy for newly established company. The first part of the thesis deals with theoretical concepts that are directly related to content strategy and marketing in general. The second part is devoted to the analysis of the external and internal environment of the company. The third part of the work, made on the basis of knowledge gained from …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Strategie online marketingu pro začínající podnik
Nela Panchártková -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král