Faktory ovlivňující spotřebitelské preference u vybraného produktu – Bc. Simona Benešová
Bc. Simona Benešová
Master's thesis
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference u vybraného produktu
Factors Affecting Consumer Preferences in the Choosen Product
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů a faktory, které ovlivňují spotřebitelské preference při výběru umělých kojeneckých mlék a příkrmů pro děti do jednoho roku věku. Teoretická část vysvětluje pojmy související s dětskou výživou jejím členěním, trhem s dětskou výživou a právní úpravou. Dále je charakterizováno chování spotřebitelů spolu s faktory, které chování a preference ovlivňují …moreAbstract:
This Diploma thesis deals with consumer behavior and factors which affect consumer preferences when choosing artificial baby milk and baby food for children younger than one year of age. The theoretical section explains terms that are related to child feeding, how baby food is divided into categories, what kind of market for it exists and legislation. Consumer behavior is characterized together by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENEŠOVÁ, Simona. \textit{Faktory ovlivňující spotřebitelské preference u~vybraného produktu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/nhhedh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights