Sebeobraz školního metodika prevence – Naďa Klimešová
Naďa Klimešová
Diplomová práce
Sebeobraz školního metodika prevence
Self-Concept of Methodology Specialist for Prevention of Social Pathology
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sebeobrazem školního metodika prevence. Práce se zaměřuje na funkci školního metodika prevence a jejím cílem je zjistit, jak školní metodik prevence vnímá sám sebe ve funkci. Úvod teoretické části se věnuje rizikovému chování žáků a popisuje poradenské služby na základní škole. Dále teoretická část shrnuje poznatky o školním metodikovi prevence, jeho práci a povinnostech. …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the self-concept of the school prevention methodologist. The thesis focuses on the function of the school prevention methodologist and its goal is to find out how the school prevention methodologist perceives themselves in their position. The introduction to the theoretical part is devoted to risky behavior of pupils and describes consulting services at elementary schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klimešová, Naďa. Sebeobraz školního metodika prevence. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová -
Minimální preventivní program vybraného sociálně patologického jevu u žáků s mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Jana Macáková -
Preventivní a reedukační program u dětí v dětském domově se školou
Simona Petrášková -
PEER program jako forma prevence vzniku sociálně patologických jevů na Gymnáziu a SOŠPg Čáslav
Roman Bechyně -
Minimální preventivní program
Milena Juříková -
Minimální preventivní program na základní škole a speciálních zařízeních
Marta Valentová -
Minimální preventivní program pro základní školy
Kateřina Círová -
Školní metodik prevence jako preventista a intervent na běžné základní škole
Michaela Fialová