Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL2 – Bc. Martina SIMON
Bc. Martina SIMON
Master's thesis
Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL2
Project - implementation of a new Corporate Identity of the private television station RTL 2
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na jednu část podnikové identity, a to podnikový design. Hlavním cílem této práce je vypracování projektu na inovaci podnikového designu společnosti RTL II. V teoretické části jsou definovány pojmy jako podniková kultura, identita či televizní trh. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti RTL II, kritickou analýzu její činnosti i podnikové identity a samotný …moreAbstract:
Graduation work is oriented on one part of the corporate identity, which is the corporate design. The main goal (purpose) of this piece is developing a project of innovation of the corporate design of RTL II. In the teoretical part there are definitions of notions such as corporate culture, identity and television market. The practical part is focused on the pres-entation of RTL II, critical analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
3941
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SIMON, Martina. \textit{Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL2}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/nhnj3u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SIMON, Martina. Projekt zavedení nové Corporate Identity u privátní televizní stanice RTL2. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík -
Podniková kultura a identita firmy Sephora s.r.o.
Huyen Anh Ha -
Podniková identita a image neziskové organizace
Adéla Kocourková -
Podniková kultura a identita leteckých společností
Tereza Krátká -
Podniková kultura a identita firmy BAUMAX s.r.o.
Denisa Dufkova -
Podniková identita
Jana Krupičková -
Podniková identita
Lucie Trunecká -
Podniková kultura
Kristýna Přívratská