Development of learner autonomy in high school EFL lessons – Mgr. Michaela Hastíková
Mgr. Michaela Hastíková
Bachelor's thesis
Development of learner autonomy in high school EFL lessons
Development of learner autonomy in high school EFL lessons
Abstract:
Bakalářská práce “Rozvoj autonomie žáků středních škol v hodinách angličtiny” se zabývá autonomií a způsoby, jakými ji lze rozvíjet v hodinách angličtiny na současných středních školách. Práce se zaměřuje zejména na následující čtyři aspekty: aplikování principů demokratického vyučování, zahrnutí studijních dovedností do výuky, začlenění jazykového poradenství do výuky a konečně zahrnutí skupinových …moreAbstract:
The bachelor thesis “Development of learner autonomy in high School EFL lessons” deals with the autonomy and the ways how it can be fostered in EFL lessons at current high schools. It focuses mainly on the four aspects which are following: implementation of democratic principles, inclusion of study skills into teaching, integration of advising principles into teaching and finally, implementation of …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kwiae/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Marie Chválová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Theses on a related topic
-
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Projektová výuka zaměřená na mezipředmětové vztahy slohové a komunikační výchovy na 1. stupni ZŠ
Tereza GREPLOVÁ -
Historie a vývoj projektově orientované výuky na oddělení knihovnictví na Ústavu bohemistiky a knihovnictví
Alena Glauderová -
Projektová výuka zaměřená na ekosystém lesa na 1. stupni základní školy
Anežka KOLÁČKOVÁ -
Význam a využití geoparků ve výuce na základní škole na příkladu geoparku Vysočina
Barbora Maňoušková -
Využití školních zahrad ve výuce na 2. stupni základních škol se zvláštním důrazem na aktuální trendy v oblasti školních zahrad a na badatelsky orientované prvky výuky
Štěpánka VÍTŮ -
Komparace využití Google Earth a tištěného atlasu ve výuce tématu: Čas na Zemi (na příkladu Oceánie)
Lenka Jirásková -
Výuka problematiky ochrany obyvatelstva na základních školách na území hlavního města Prahy
Adéla Šimůnková