Petra Maršánová

Bachelor's thesis

Analýza reklamních spotů v rámci Super Bowlu

Analysis of Advertising Spots in the Frame of Super Bowl
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o světově známém mediálním prostoru na finále amerického fotbalu zvaného Super Bowl. Tento prostor využívají světové značky k propagaci svých produktů a zároveň mezi sebou soutěží o největší přízeň diváků. Divácké ohlasy jsou měřeny pomocí různých mediálních ukazatelů, které vyhodnocují umístění reklam na žebříčku divácké oblíbenosti. Hlavním atributem všech spotů je kreativita …more
Abstract:
This bachelor's thesis discusses the world-famous media space for the finale of American football called Super Bowl. This space is used by global brands to promote their products while also competing to attract the largest audience. The audience responses are measured using a variety of media indicators that evaluate position of ads on the ladder of spectator popularity. The main attribute of all spots …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Vladislav Bína

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45160

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management

Theses on a related topic