Cesty ke čtenářství pohledem dětí mladšího školního věku – Gabriela Ducháčková
Gabriela Ducháčková
Diplomová práce
Cesty ke čtenářství pohledem dětí mladšího školního věku
Paths to reading from the point of view of younger school-age children
Anotace:
Tato výzkumná práce se zabývá otázkou, jak vnímají své cesty ke čtenářství žáci mladšího školního věku. Práce je rozdělena na teoretickou část, v níž jsou definovány pojmy čtenářství, čtení, čtenář, čtenářská gramotnost, cesty ke čtení a čtenářské kontinuum, a na část výzkumnou, zaměřenou na kvalitativní výzkumné šetření provedené prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Výsledkem práce jsou …víceAbstract:
This research addresses the question of how students of younger school age perceive their paths to reading. The work is divided into a theoretical part, in which the concepts of reading, reading, reading, reading literacy, reading paths and the reading continuum are defined, and a part of the research, focusing on qualitative research investigations conducted through semi-structured interviews. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ducháčková, Gabriela. Cesty ke čtenářství pohledem dětí mladšího školního věku. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Dětské čtenářství a vhodný výběr zájmové četby na podporu čtenářství ve 1. - 3. ročníku
Šárka Robová -
Podpora čtenářství ve veřejných knihovnách Zlínského kraje
Olivová Olivová -
Přehled aktivit na podporu dětského čtenářství v neformálním vzdělávání na území ČR
Eliška Martincová -
Veřejné knihovny, četba a čtenářství v periodickém tisku 1. republiky
Lucie Zakopalová -
Čtenářství žáků 2. stupně ZŠ a MŠ Dělnická v Karviné v období pandemie COVID-19
Anna Foltisová -
Tom Kiks - Podpora čtenářství u neslyšících děti v praxi
Jana Melkusová -
Čtení a čtenářství ve vybraných knihovnách před, během a po pandemii Covidu-19
Veronika Mikulenková -
Ženské čtenářství v době první republiky
Jana Čermáková